25 Haziran 2013 Salı

Ben Ve ''KOREANTÜRK!''

                    



AnYeOgEsEyO YeOrEObEuN!!!!

Nasılsınız Çingularım... (Karneler Nasıl!? Hahahaha biliyorum bu soru cok gıcık bir soru ama benim ki güzel ya ondan sorabilirim.) Yaz geldi bende işe başladım (Başlamak üzereyim...) KoreanTürk'te Çevirgen olmak için başvuru yaptım ve kabul edildim ama ne gariptir ki hala çevirecek bir dizim yok... Neyse ....Uzuuuuuun zamandır girip bir bakmadım bloguma yeni yorumlarımı okudum... Bu Uzzzzzzzunnnn zamanın nedenini sorarsanız: KOREANTÜRK! Allah'ım Bir panel Açmışlar sabaha kadar oradayım (Tamamen agasshi abartmasıdır!) Çok sıcak ve içten bir ortamı, sanki kırk yıllık unnilerim abilerim var...Yetkililer birbirinden tatlı... Bir Ahjumma'm var orada Ayşe, Soji Sub 'cu... O kadar tatlı ki anlatamam...(Ahjumma dediğime bakmayın ''Yaşım her yıl değişiyor !''dediğinden Ahjumma yaptım unnimi ... (Eğer Kızıyorsa diye '' MİANHAE!'') Ahjummam Çok yardımcı oldu formu doldurabileyim diye  bana ... Çünkü ben bir formu doldurupta yollayamadım... Ama Sonunda yolladım Ahjummam Sağolsun... Kübra unnim var birde bütün donsaenglere kucak açan ve beni kıskançlıktan çatlatan biridir kendisi....( Unni-ah SarangHae! )Kendisi nam-ı diğer hahahahah unnimdir! dikkat ederseniz eğer,eğer bir güz yolunuz KT'ye düşerse (Ki kesin düşmüştür!) her iletisinde bir hahaha vardır... (Unni-ah Odissoyo!? POGOSHİPHOYO!!!!) Carpathia-shi var birde Koreantürk ocağının reyizi (reisi bilerek reyiz olarak yazdım cunku oda böyle yazıyor!) Koreantürk'ün WebMaster'ı Kendisi...  Kendisi bana BongCha adını takmış  ve bu isme de Ahjummam takmış ve sonuç olarakta panelde adım BongCha olarak kaldı.EIEN-shi var Asıl adı Esra Unni  Bana çevirgen olabileyim diye çok yardım etmişti... Teknoloji cahili (adeta bir medine fukarası gibi...) olan benle  saatlerce uğraştı...Allah ondan razı olsun...Ama sonuç olarak ben yine ''0''... Zaten Panelde burnundan getirmediğim tek yetkiliydi onuda bitirdim herhalde..
Poreneo-shi SARANGHAE!!!

Ve Benim için en önemlisi Poreneo-shi (her ne kadar sanki (biraz...chokgımman...) bana katlanamıyormuş gibi hissetsemde (Ki herhalde ben çekiyorum mıknatıs gibi...)) ona bir ısındım bir ısındım anlatamam...  Panele ilk geldiğinde ''Anyeongun yanında yer alan üzgün ifadeyi'' seviyorum ben Somurtmak bir tek ona yakışıyor diyebilirim.... Oppasına asılana acımaz atar vallahi ilk bulduğu yüksek yerden...Ban deyince ilk akla gelen isim Poreneo -shi...Bir girinde panele ismi lazım olmayan kişinin (oppasının) adını boş boğazlıkla  yada bir anlık dalgınlıkla o da olmadı Piçak zoruyla yazın .... Wallahi hisseder gelir panele size paneli dar eder intihara eğilimli olursunuz...
 Bence HonKi Savaş ister!!! (Oppa savaşı!)

Bu aralar noooooomu pogoshiphoyum çünkü panele gelmiyor yada ben görmüyorum...
Bir de Bir de Merassh-shi var nam-ı diğer Tuğçe unni! Onun Oppası yok ama Eşşek sıpası var! Lee Hong Ki!!! Her ne kadar oppası için pasif bir davranış sergilese de Lee Hong Ki Bir tek onun Eşşek sıpası...Ayrıca Monstar dizisini şarkılarıyla birlikte çevirerek beni altyazı arama zorluğuna,zahmetine sokmadığı için seviyorum unnimi! Bir de bir güzel dizi çeviriyor ki tam izlemelik!!! Ve Unnim Nutella'yı sevmiyor!!! (Hahahahah Çok Önemli bir ayrıntı!)
Bir de Seda unni var Namı-diğer S_minhyuk Nam-ı diğer Seda Unni anlayacağınız gibi bir MinHyuk delisi onunla yatıp onunla kalkıyor...O Minhyuk'u Çok Seviyor....(Hahahha güzel uydurdum!) Sakın Yorumları MinHyuk ile ilgili birşey yazmayın keser beni vallahi!  

Fatma'm Var birde ilk yetkili Donsaeng'im  Çooook tatlı ve zeki bir kız olduğunu düşünüyorum neden diye sorarsanız çooook güzel cümlerleri var bundan kastımda cümle kurumu yada anlayışı hiç 15 yaşındaki bir kızın kurduğu cümle yapısına benzemiyor gercektende büyük biriymiş gibi hissettiriyor .(Bende ilk başlarda unni dedim ama sonradan öğrendim yaşını...) Ve Her zaman aç! Çok üşengeç uri donsaeng... Kalkıp yemek almaya üşeniyor...Unnisi gibi (O Unni benim !) 


Hande unniimmm!!!!! Kendisi EXO Kris tarafından en sevdiğim kumam olur...Her ne kadar Kris ‘ten vazgeçirmeye çalışsam da ‘’Bunca sene sonra ChangMin’den başka birine ilgi duymaya başladım ‘’ dedi bende kumam yaptım unnimi...
Tamamen ChangMin bağımlısıdır unnim bu yüzden Kris’i farkedebilmesi çoooooook büyük birşey bence... Unnime oppana sarksalar ne yaparsın diye sorduğumda bana ‘’ ağzının çatısına kürekle vurarun *-*arka bahçeye çağırıp işkence yaparun’’ diye cevap verdi... (Şunu da söyleyeyim Changmin Tarafındanda kuması varmış ona yapmış mı bu işkenceyi acaba merak ettim..)Bana da çok yardımları dokundu çevirilerimde olsun anlamadığım şeylerde ,herşeyde yanımdaydı...Bir de hiç sıkılmadı benden hayır ben bile sıkıldım kendimden o sabırla yardım etti bana...’’ UNNİĞĞĞĞ GOMMAVOYOO!!!’’ Unnniiğğğğğğ Dashi Dowajuseyooooooo?????!!!!! JEBALLL!!!



   Son olarakda GülJGS Shi var... Henüz bir diyalogum olmadı kendisiyle ama Bana Bir dizi vermedi unnim, cevireyim...Panel de yolunu gözlüyorum unnimin dizi dilenmek için bir Gül  Unnim gelmiyor...





Bu arada size geçen gün panelde geçen olayıda anlatayım... ( Daha başladım ya susmam!)

Sonunda Herkesin yaptığı tek ifade....
Şimdi girmişim panele Carpathia-shi ve ahjummam (Yukarıda tanıttığım mükemmel sahsiyet!) konuşuyorlar ama kimsenin ne konuştuklarını anladığı yok  neyse girdim tabi ben bodoslama Neymiş Carpathia -shi ocağı topluyormuş ama  ben  bilmiyorum e  bende dedimki ''ne ocağı bu mutfak ocağımı ay olarak ocak mı ne?'' sonra işte dediler ki İzmir de KT KOLEJİ kuruyoruz onun için toplanacağız falan....Bende hemen yedim bu eşşşşşşek şakasını sonra baktım ki bir ben değil herkes yemiş...  panel   öyle hızlanmış ki hızlanmış yazıları okuyamıyorum dizi izleyenler dizilerini bırakıp da gelmiş o kadar...Aradan seçtiklerimden çaktım,şakaymış meğerse....Ee Ben Zırtapoz dururmuyum yerimde bende katıldım hemen şakaya...Gelen giden diyor ki İstanbul'a Kurun! Antalya'ya kurun! Artık bir süre sonra şaka yaptığımıza bile inanmadılar hatta aradan biri '' bir yıllıkmış diye duydum'' bile dedi...Neyse sonuç olarak Carpathia-shi beni Hayali Kolejin Hayali 11-B sınıfına Sınıf başkanı BongCha olarak atadı... 
 Kübra unnim!....Hhahahaahhaa!!!
Sonra gece rüyama da girdi bu hayal ve ne göreyim Benim Güccük Minnak (Her ne kadar benden 4 yaş büyük olsada!) Maknae'm TaeMin'im bana dans Çalıştırıyordu...Şimdi diyeceksiniz ''Eee Ne var!?'' İşin ilginç tarafı ben TaeMin'imle dans çalışırken Kübra unnimde Yıldız Tilbe ile piyano çalışıyormuş..(Kendiside boyle bir rüya  görmüş ve işte aramızdaki kısmet seviyesi hahahah unni....)

Sonuç olarak ,

Koreantürk ailesi gerçekten tatlı bir topluluk sıcak bir ortam girinleriniz bilir herkesle tek tek ilgileniyorlar hiç bir sorunuz cevapsız kalmıyor...


Yeoreobeun!!!! Çevirdiğim dizilerin izlersiniz değil mi?...

Bu arada Uri Çingum Sümeyye'm Amerika'ya Uçtu İnşaallah sağsalim döner... (Belki de dönmüştür...)

                 '' Çingu-ah! Çok Gez Olar mı!''

'K' Unni JeBaL Artık Kore'ye Dönüş Yap PoGoShİpHo!!!!!




YeOrEoBeUn SaRaNgHaMnİdA!!!!




20 yorum:

  1. Ayyyy Ajumman sana gurban olar Bong Cha'm benim <3 ... Yerim kız ben seni :D Sevimli şey seni , ağzını yüzünü yediğim :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. "Her ne kadar oppası için pasif bir davranış sergilese de..." Ediyor tabii ki de herkes sevsin isterim onu, mantıklı bir şekilde tabii. Hani karşıma geçip 'o benim oppam' da dedirtmem. Teşekkürler yazın için, zorla yazdırmışım gibi oldu sanki. :D

    -Merassh

    YanıtlaSil
  4. Tuğçe Unni!!!! Unni-ah senin ruhunda savaşçı ruhu filizlenmesi var bence açması gecikiyor hele bir gelsin desin sana O benim oppam o zaman anlarsın sende...Zorla yazdırmak ne demek!!! Dıttt! duymayayım bir daha! Seni yeni tanıtım sevdim ve yazıma ekledim çünkü One Four Three!!!

    YanıtlaSil
  5. Omoooo çingum beni unutmamis :) Döndüm çingucan xD Çok gezdim, anlatilacak çok olay yasadim, paylasilacak çok resim çektim, bahsedilecek çok arkadas tanidim. Ve bir kaçta karar aldim. Hepsi ve daha fazlasi yakinda sizlerle olacak xD Bu arada çingu edindigin yeni çevre için seni kutlarim. Ilk tanistigimizda bu konuda çok endiseliydin çünkü :( Çevirecegin dizileri sabirsizlikla bekliyorummm~! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww! Çingu-ah POGOPAYO!!! Çinça Çinça!!! Neler yaşadığını,nasıl resimler çektiğini ve ''NASIL!'' arkadaşlar edindiğini (İmayı ve kıskançlığı çaktın mı çingu'M!!!?Non DAEKGO ÇİNGUAH!!!) Meraktan çatlarım ben palli Palli Bir post yaz!
      İlk tanıştığımızda çoook korkmuş,ürkmüştüm ama sen beni rahatlatmıştım Çingum olmuştun!Sana Hala minnettarım Çinguah! SARANGHAE!!!!
      Dizilerimi izlemezsen Piçaklarım walla!!!

      Sil
    2. Ehehehe kromyon niggoya çingu xP Bizi kimse ayiramaz kkkkk~! Elimden geldigince post konusunda hizli olmak istiyorum ama daha pc isini halletmis degilim... Ayrica arkadasimdan almam gereken resimler var. Bir türlü yollayamdi gitti. Çok sinirliyim bu konuda -_-

      NADU SARANGHEEEEEEEEEEE~! ^^
      Çabuk dizi çevir -_-

      Sil
  6. Gerçekten bloğunuz süper ötesi bir şey bu saatten sonra takibinizdeyimm :)) Benim blogumuda takip ederseniz sevinirim ;) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anyeong!! Hayat! Bloğumu beğenmene Çok sevindim! Takip ettiğin içinde Çok teşekkürler!

      Sil
  7. Senin adına sevindim yazın sıkılmayacağın bir uğraşın olur :) Bu arada blogunun yeni hali güzel olmu ikinci bir bu arada geçenlerde yine söylemiştim sadece benim için değil diğer bloglarda da yeni yazıların gözükmüyor, ''Save me Super Junior''da kalmış en son.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl düzelteceğim hakkındahiç bir bilgim yok! T__T Herhalde URL adresimi değiştirmemden kaynaklandı...

      Sil
  8. "Katlanmak" konusu yanlış,seviliyorsun.Malum pek belli etmem bunu ve genelde sevdiğim insanla çok uğraşırım veya pek konuşmam :D (ilginç bir insanım ya ) her neyse.Beni sevdiğin ve değer verdiğin için neeoomu neoomu neomuu kamsahamnida ^_^ (Teşekkür ederim bıcırık)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooooooooooooooooooooooooo! Unniiiğğğ!!!! Nan Ullijimağğğ!!!!!!!! Nan nol Noooooooooooooooooooooomuuuuuuuuuu SARANGHAMNİDA!!! aslında kızarsın diye çok kormuştum ama Kızmadın!!!! Hayatında azda olsa yer verdiğin için GAMSAHAMNİDA!!!

      Sil
  9. ben beğendim siteni, yaşıtız galiba inş bir dizini görürüz "çatlak agasshi"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GAMSAHAMNİDA!!^^ Ben 17 yaşındayım,sen? İlk dizimi yeni yazımda paylaştım canım çıkalı çokk olmuştu ama çok sonra bloguma yazabildim... Yine beklerim!!!^^

      Sil
  10. Ben 18 yaşındayım canım, seni hiç panelde görmedim ve çevirdiğin dizinin adını bilmiyorum...Bloga baktığın zaman cevap olarak dizinin adını yazarsan görürüm dizini...Başarılar!!! fighting!!!

    YanıtlaSil
  11. Unniiiiiii Hoşgeldin!!!! Panelde pek aktif değilim unnii ondandır bu aralar kendimi çevirilere kaptırdım,duramıyorum!!!!!!
    Ben sana son yazımı atayım unniğğğ istersen!!! Bir sürü çeviri + 1 de dizi bölümü çevirdim!!!!!
    http://myhyunjoongkim.blogspot.com.tr/2013/12/anyeong.html

    YanıtlaSil
  12. yorum yazdım çaylağımm diğer bloguna buraya da yazayım didimm

    YanıtlaSil